Wednesday, October 11, 2017

Organiseerimatus ja ebaõnn

Eelmise töönädala märksõnadeks olid organiseerimatus ja ebaõnn.  Eelmine nädalavahetus oli pühade tõttu neli päeva pikk. Tagasi Pothanuri jõudes selgus aga, et ka teisipäeval polnud meile miskit tööd pakkuda. Lisades siia veel nädalavahetusele eelnenud tööst vaba neljapäeva, oleksime võinud Keralas veeta hoopis kuus päeva. Selle asemel lihtsalt kodus passimine tegi meele mõruks. Kolmapäeval alustasime oma tööpäeva varakult, kui kell 7 hommikul Kolli Hillsi poole sõitsime. Seal oli meil kohtumine kahe naistegrupiga, kus sain oma teadmisi jagada lapsabielude ja varase ea raseduse kohta. Seejärel külastasime vaateplatvormi mäe serval. Kolli Hills asetseb umbes 1000 meetri kõrgusel mäe peal ning sinna viib mägitee 70 kurviga. Vaade alla orgu oli lummav, kuid seda segas taaskord pilvise võitu ilm. Pärast vaatamisväärsusega tutvumist selgus aga, et meile oli unustatud mainida, et plaan oli Kolli Hillsi ööbima jääda, sest järgmisel hommikupoolikul ootas ees veel kaks koolitust. Kuna meil Marviniga midagi peale veepudelite kaasas polnud, saadeti autojuht koos meiega tagasi koju.
Neljapäeva hommikul alustasime taas teekonda Kolli Hilsi poole, kuid täpselt mäe all suri auto välja ja enam ei käivitunud. Nõnda veetsime kaks tundi kuumas autos mehhaannikut oodates. Seetõttu jõudsime mäe otsa alles keskpäeva paiku ning sain vaid ühel koolitusel sõna sekka öelda. Seejärel liikusime lõunapausile, külastasime koske ja mahepuuvilja turgu ning sõitsime tagasi koju. Reedeks veetsin taas toas lage vaadates.